WYCIECZKA SZKOLNA DO BOCHNI, ZAKOPANEGO I KRAKOWA
Dodane przez admin dnia Czerwiec 13 2017 21:30:53

Wycieczki szkolne są jednym z najmilszych momentów w życiu każdego ucznia, do których przez wiele lat powraca się wspomnieniami. Takie miłe wspomnienia zachowają na pewno uczestnicy wycieczki szkolnej do Bochni, Zakopanego i Krakowa, która odbyła się w dniach od 30 maja do 2 czerwca 2017 r. Głównym celem wycieczki, oczywiście poza rekreacją i wypoczynkiem, było poznanie starych wyrobisk Kopalni Soli w Bochni, najcenniejszych zabytków Krakowa oraz bogactwa przyrodniczego Tatrzańskiego Parku Narodowego. W pierwszym dniu wycieczki odwiedziliśmy Muzeum Motyli „ARTHROPODA” oraz Kopalnię Soli w Bochni...

Rozszerzona zawartość newsa

...Kolejny dzień rozpoczęliśmy od spaceru Doliną Kościeliską do Jaskini Mroźnej, następnie zwiedziliśmy Zakopane: Wielką Krokiew, Muzeum Tatrzańskie, Cmentarz na „Pęksowym Brzysku” oraz Sanktuarium MB Fatimskie na Krzeptówkach. Pobyt w Zakopanem zakończyliśmy wjazdem kolejką na Gubałówkę skąd mogliśmy podziwiać przepiękną panoramę polskich Tatr. W trzecim dniu naszej wycieczki udaliśmy się na pieszą wyprawę nad Morskie Oko. Mimo, że trasa, którą pokonaliśmy była długa i bardzo mozolna to niezwykły widok na Tatry spod Morskiego Oka zrekompensował nam wszystkie trudy naszej wędrówki. Późnym popołudniem relaksowaliśmy się w basenach termalnych „Gorący Potok” w Szaflarach. Ostatni dzień naszej wycieczki przeznaczyliśmy na zwiedzanie Krakowa. Zaczęliśmy od Wzgórza Wawelskiego, gdzie w towarzystwie „szalonego” przewodnika zwiedziliśmy Katedrę na Wawelu, Groby Królewskie, Kryptę Wieszczów Narodowych i Dzwon Zygmunta.Spotkaliśmy się również z Wawelskim Smokiem, a spacerując wzdłuż Traktu Królewskiego odwiedziliśmy najważniejsze zabytki starego Krakowa: Rynek Główny, Sukiennice oraz Kościół Mariacki.Po pysznym obiadku w Bibliotece Wojewódzkiej w Krakowie udaliśmy się w drogę powrotną do Krzesimowa, gdzie dotarliśmy w godzinach wieczornych.Przez całą wycieczkę towarzyszyła nam przepiękna pogoda oraz wspaniała opieka wychowawców: pani Iwony Lipiec, pani Katarzyny Adamiak, pani Wioli Szczęśniak, pani Joanny Bochniarz oraz pani Zofii Talarek. Zdjęcia.