Wycieczka w Pieniny
Dodane przez admin dnia Listopad 14 2010 14:12:10
Wycieczki szkolne są jednym z najmilszych momentów w życiu każdego ucznia, do których przez wiele lat powraca się wspomnieniami. Takie miłe wspomnienia zachowają na pewno uczestnicy wycieczki szkolnej w Pieniny, która odbyła się w dniach 15-18 czerwca 2010r. Głównym celem wycieczki, oczywiście poza rekreacją i wypoczynkiem, było poznanie uroków jednych z najpiękniejszych polskich gór –Pienin oraz bogactwa przyrodniczego Pienińskiego Parku Narodowego. Więcej czytaj tutaj
Zdjęcia zobacz tutaj
Rozszerzona zawartość newsa
Podczas czterodniowego pobytu w Pieninach spacerowaliśmy Wąwozem Homole, wspinaliśmy się na Trzy Korony, zwiedzaliśmy Czerwony Klasztor na Słowacji, zamek w Niedzicy, zabytkowy kościółek w Dębnie oraz Tischnerówkę –muzeum ks. J.Tischnera. Wiele wrażeń dostarczył nam rejs statkiem po Zalewie Czorsztyńskim oraz spływ tratwami flisackimi Przełomem Dunajca. Ostatni dzień pobytu spędziliśmy w Szczawnicy, gdzie nocowaliśmy w bardzo gościnnej willi „Horwatówka”. Tam odwiedziliśmy pijalnię wód mineralnych „Magdalenka” oraz wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na Palenicę. Na szczycie pani przewodnik, która towarzyszyła nam przez cztery kolejne dni, przeprowadziła konkurs wiedzy o Pieninach. Konkurs zakończył się wręczeniem nagród dla tych, którzy z wycieczki po Pieninach i Pienińskim Parku Narodowym zapamiętali najwięcej. Każdego dnia dopisywała nam pogoda i humory. Cztery dni minęły bardzo szybko i żal było nam wyjeżdżać. Wycieczkę w Pieniny na pewno zapamiętamy na długo.